Časté dotazy
Zde najdete ty nejčastější dotazy, týkající se našeho e-shopu a jeho fungování. Snažili jsme se k nim podrobně sepsat všechny užitečné odpovědi, které Vám při nákupu pomohou.
Pro případ pomoci nebo rady v různých situacích máme pro naše zákazníky dostupnou infolinku + 420 602 495 440.
Infolinka je pro Vás dostupná v pracovních dnech v čase 8:00 - 16:30
S čím Vám můžeme na infolince pomoci:
- pomoc při volbě vhodné potahové látky
- pomoc při výběru pro Vás vhodného nábytku
- pomoc s vytvořením objednávky vámi vybraného zboží.
- informace o stavu vámi vytvořené objednávky
- informace o logistice a doručování zboží
- informace obecného charakteru k vámi vybíranému zboží.
Co na infolince naopak nelze vyřídit?
- změna objednávky - změnu objednávky lze provést výhradně e-mailem
- storno objednávky - zrušení objednávky lze provést výhradně e-mailem
- nahlášení reklamace - v případě reklamace u nás zakoupeného zboží prosím využijte náš reklamační systém
Doplňkovou službou pro naše zákazníky je možnost zaslání vzorníků potahových látek přímo k Vám domů!
"Na tzv. vratnou zálohu" zasíláme vzorníky potahových látek (v maximálním množství 5 ks) zasíláme na vratnou zálohu 1500 Kč dobírkou. Po prohlédnutí a výběru látky zasílá zákazník tyto vzorníky opět na dobírku 1500 Kč (tímto se Vám peníze vrátí), lhůta pro opětovné navrácení takto zaslaných vzorníků je 14 dní.
Na vám zaslané vzorníky následně čekají také jiní zákazníci tak berte prosím na vědomí, že z toho důvodu jsme nuceni zapůjčení vzorníků časově omezit.
Příklad výběru vzorníků: Vyberete si například látky – Solar, Sahara, Chill me, Monolith, Element a přijde Vám těchto 5 vzorníků se všemi dostupnými barvami.
Dovolujeme si vás také upozornit, že při zaslání e-mailu s požadavkem o zaslání vzorníku potahových látek nezapomeňte prosím uvést své Jméno, příjmení, adresu a telefonní číslo, aby Vás přepravní společnost, která bude zásilku doručovat mohla informovat o průběhu dodání.
V případě, že si s výběrem nebudete jistí a budete potřebovat poradit tak nás prosím kontaktujte na telefonním čísle. +420 602 495 440
Máte-li již vzorníky potahových látek vybrané a chcete si je objednat, napište prosím svůj požadavek na adresu: info@elza-nabytek.cz
Víme, že je pro Vás důležité nám věřit, proto i my věříme Vám.
ZÁLOHY NA ZBOŽÍ
Po zákaznicích nepožadujeme žádné zálohy při objednání zboží ani při nákupu přes eshop. Pouze v případě speciální specifikace objednávaného zboží se může stát, že Vás individuálně požádáme o zálohu.
PLATBA V HOTOVOSTI
Při objednávání zboží v našem eshopu si hned v prvním kroku vybíráte způsob platby. Můžete si zvolit platbu v hotovosti. Platba v hotovosti znamená, že zaplatíte za zboží až při doručení zboží a to v hotovosti. Upozorňujeme prosím, že při doručování zboží nepřijímáme platební karty.
PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM
Při objednávání zboží v našem eshopu si hned v prvním kroku vybíráte způsob platby. Můžete si zvolit platbu bankovním převodem. To tedy znamená, že po vytvoření vaší objednávky obdržíte na vámi zadaný email zprávu s pokyny k platbě. Ve zprávě naleznete informace o čísle účtu, kódu banky, variabilní symbol je pak číslo vaší objednávky), Na základě těchto údajů je možno zboží uhradit. Nečekejte prosím na zálohovou fakturu. Také upozorňujeme, že při této variantě způsobu platby je třeba, aby peníze za objednané zboží byly na našem účtu nejlépe do dne, kdy Vás naše logistické oddělení kontaktuje s oznámením o doručování zboží. Doporučujeme proto platbu provést co nejdříve, aby se předešlo nedorozumění, že nedojde k doručení zboží v domluveném termínu z důvodu, že platba nebyla včas připsána na náš účet.
PLATBA NA SPLÁTKY
Při objednávání zboží v našem eshopu si hned v prvním kroku vybíráte způsob platby. Můžete si také zvolit platbu na splátky. Typ splátkového produktu a výši splátek si přehledně spočítáte v naší splátkové kalkulačce, kterou naleznete u ceny každého z produktů. Při zvolení této platební metody budete automaticky přesměrování přímo na stránky splátkové společnosti Cofidis s.r.o., kde po vyplnění jednoduchého formuláře společně uzavřete smlouvu o financování zakoupeného zboží. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na infolince +420 602 495 440
DOPRAVA ZBOŽÍ
Vzhledem k tomu, že jsme společnostní s mnohaletými zkušenostmi, je v našich možnostech pro Vás zajistit co nejkvalitnější dopravu vámi objednaného zboží. Doručit objemnou sedací soupravu není to stejné, jako doručit poštou malý půl kilový balíček. Také si uvědomujeme, že i pro naše zákazníky není doručení sedací soupravy pouze převzetí zboží ve vchodových dveřích. Abychom tedy tuto situaci společně zvládli co nejlépe k vaší spokojenosti, rozhodli jsme se zboží doručovat vlastní dopravou (ne tedy extérními společnostmi).
Naši řidiči jsou velmi zkušení kolegové, kteří denně pracují s objemnými kusy nábytku. Zboží umí vynést, správně uchopit a ideálně s ním manipulovat.
Jak to vypadá u nás na logistickém oddělení?
Po doručení Vaší objednávky na náš sklad od výrobce Vámi objednané zboží zařadíme na rozvoz. Naše logistické oddělení naplánuje doručení zboží k Vám, následně Vás telefonicky kontaktujeme s přesným datem a přibližným časem doručení (např. 13.1.2022 12:00-13:00), během telefonního hovoru si zároveň dohodneme detaily závozu zboží (výnos, místo složení zboží). Informaci kdy budeme Vaše zboží doručovat Vám sdělíme vždy s cca 2-3 denním předstihem.
Zboží rozvážíme po celé České republice včetně příhraničních oblastí, a není tedy možné si termín závozu předem závazně objednat na Vámi zvolené datum a čas. Ale pevně věříme, že díky časté frekvenci závozů zboží v jednotlivých trasách vždy najdeme společně termín závozu, který Vám bude časově vyhovovat.
Domluvený termín dodání zboží telefonním hovorem je závazný.
Zboží doručujeme zpravidla v plachtové dodávce do 3,5 tuny.
Závoz zboží a výnos
Jak probíhá závoz zboží? V obvyklých závozech k Vám řidič přijede sám, k dispozici má "rudlík" pro sdnadnou manipulaci, v těchto případech je schopen s nábytkem manipulovat v rámci zpevněných a bezbariérových ploch. V případě, že je k Vám obtížnější přístup nebo si přejete zboží vynést do patra, jsme schopni to za příplatek zajistit
Službu kdy probíhá výnos nebo asistence výnosu není možné zvolit a objednat přímo ve vaší objednávce na eshopu. Tuto službu si ovšem můžete domluvit k vytvořené objednávce telefonicky na naší infolince nebo jednoduše vyčkat, až se s Vámi spojí naše logistické oddělení s informací o datu dovozu objednaného zboží a tehdy si tuto službu dohodnout přímo s nimi.
Asistence výnosu
Pokud bydlíte v patře, a přejete si zboží vynést a zároveň se chcete toho účastnit, bude pro Vás varianta asistence s výnosem to pravé. Tuto službu nabízíme v ceně 200 Kč/patro. A přesněji to tedy znamená, že náš řidič Vám pomůže zboží vynést (jeden člověk od nás + jeden od Vás).
Výnos zboží do patra
V případě, že si s výnosem nechcete lámat hlavu ani záda, samozřejmě i tuto variantu nabízíme.
Pokud si vyberete službu kompletního výnosu který je za cenu 1500 Kč. V rámci této služby je kompletní výnos v naší režii a od 1.-5. patra, zboží složíme u Vás v bytě na místě které si vyberete. Ovšem v případech kdy je výnos složitější například točité schodiště, vyšší patro než páté, obtížný přístup do domu tak nás prosím kontaktujte, vytvoříme pro Vás individuální nabídku této služby.
Jelikož je většina zákaznických objednávek individuálních a zboží tak necháváme vyrábět přímo pro Vás, tak se Vaše objednávka u nás na skladě se dlouho "neohřeje".
Po doručení zboží na náš centrální sklad od výrobce u nás zboží zpravidla zůstává po dobu 2-10 pracovních dní, následně dochází k dovozu objednaného zboží k Vám domů.
Pokud u Vás nastane situace, že je nutno zboží u nás uskladnit delší dobu, než je dodací lhůta daného produktu, jsme schopni zajistit uskladnění Vaší objednávky. Cena této služby je 500 Kč za každý započatý měsíc.
Naše faktury a účetní doklady mají všechny náležitosti předepsané zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
Jakmile je vám faktura doručena překontrolujte si prosím všechny její náležitosti. Změna faktur je možná pouze do 5. dne měsíce následujícího po vzniku faktury.
V případě platby bankovním převodem od nás dostanete (po úhradě) zálohovou fakturu. Daňový doklad k přijaté platbě a fakturu koncovou a dodací list. Vám při doručení zboží předá řidič. Po vyžádání je možné poslat na email.
V případě platby v hotovosti obdržíte fakturu, příjmový pokladní doklad, stvrzenku EET o přijetí platby a dodací list. Vše Vám fyzicky předá řidič při doručení zboží. Samozřejmě na vyžádání je možné zaslat tyto doklady i na váš e-mail.